Groeten uit de grauwzone

27Sep08

– De grauwste mizerabiliteit kenbaar maken in de opperste hilariteit, niks anders moet je doen –

Op 28 oktober – niet toevallig de verjaardag van Antwerps cultschrijver J.M.H. Berckmans – organiseert het venijnig gebroed een spoken word avond rond de literaire wereld van Jean-Marie.

Muze Kristien De Proost selecteert teksten van Berckmans en leest ze voor, terwijl het venijnig gebroed en gasten laveren tussen barakstad en grauwzone, op zoek naar de schimmen van een marginaal, maar begenadigd auteur.

Het project in wording leverde al onverwachts materiaal op in de vorm van filmpjes en stemopnames, waarvan een selectie de avond zelf getoond zal worden.

——————————————-
Locatie: Café Biekorf, Naaldenstraat Brugge

Ingang: 8€ vanaf 20h00
——————————————-

Kaarten zijn te reserveren via een reactie met naam op dit bericht.

N.B. Dit event is een eerste deel van een JMH Berckmans hommage. Het tweede deel zal een grootschaliger evenement te Antwerpen voorjaar 2009 worden, georganiseerd door de usual grauwzone supects.



5 Responses to “Groeten uit de grauwzone”

  1. schitterend dat jullie dit doen! Geweldig gewoon. groeten van de mede-organisator van De Muzeval als hommage aan JMH Berckmans.

  2. 2 ki?

    doe mij denken aan ene quote van kweeniwie: “de dood dat is het lachen in de zaal nadat het laatste woord geklonken heeft, de dood dat is hilariteit”

  3. 3 rein de puysseleyr

    graag plaatsje reserveren voor mij
    dank,
    rein

  4. Hoogwaarschijnlijk zal ik komen. Ik draag dan mijn hoed. En mijn echtgenote draagt ook een hoed. Als ze meekomt. Zo zijn we te herkennen.
    W.V.& Ka Den.

  5. 5 Koen De Brabander

    Hoogstwaarschijnlijk zal ook ik komen (naar dit evenement). Ik draag geen hoed. Crisis, weet je wel. En nakende kaalheid.


Geef een reactie

